Sunday, January 4, 2015

4 sebab utama kenapa saya join Tone Excel




Saya baru menyertai Tone Excel! Malah saya memang recommend klien-klien saya menyertai Tone Excel juga.

Mengapa?

Sebabnya banyak, tetapi saya akan berkongsi 4 sebab utama di sini:

1. Pasaran yang besar

Semua orang - daripada budak sekolah hingga ke warga emas - menggunakan handphone. Dan jika kita masukkan rakyat asing yang tinggal di Malaysia sekali, target market sim card mencecah 25 juta! Ini jumlah yang amat besar sekali yang bermakna peluangnya amat cerah - super cerah!

2. Modal yang rendah

Banyak perniagaan memerlukan modal yang banyak, yang selalunya masuk ribuan dan malah puluhan ribu ringgit. Sebagai contoh, seorang klien saya dalam proses untuk membuka sebuah café. Jumlah modal dan working capital hampir RM500,000. Tak remai orang yang dapat mengeluarkan modal yang sebegitu banyak untuk memulakan perniagaan.

Modal yang diperlukan untuk menyertai Tone Excel hanyalah RM90! Ini bermakna SEMUA orang boleh memulakan perniagaan ini.

3. Ilmu perniagaan yang minimal

Untuk menjadi usahawan yang berjaya, kita perlu mempunyai banyak ilmu perniagaan. Ini termasuklah kepakaran menjual, menguruskan akaun, operation management, memilih pekerja dan juga undang-undang yang melibatkan perniagaan. Semua kepakaran ini memerlukan masa, tenaga dan kos untuk dipelajari. (Ini menerangkan mengapa 80% daripada perniagaan
akan tutup dalam masa 3 tahun.)

Anda tidak perlu semua itu untuk berjaya dalam perniagaan Tone Excel! Apa yang diperlukan hanyalah kerajinan mencari klien dan menjual. Ini bermakna yang peluang untuk berjaya dan dalam masa yang sama mencapai pendapatan yang lumayan dalam masa yang singkat adalah amat tinggi sekali.

4. Kerja follow up yang minimal

Inilah sebab utama mengapa saya menyertai Tone Excel. Selepas menjual sim card kepada klien,
kerja follow up dengan klien tersebut adalah amat minimal. Dia memerlukan panduan daripada
saya hanya selama lebih kurang seminggu sahaja. Lepas itu dia tak 'kacau' saya lagi. Ini memberikan saya komoditi yang amat berharga - free time!

Saya boleh melakukan apa sahaja yang saya mahukan dengan masa terluang tersebut - bersama keluarga, menulis buku, memberi ceramah atau menunjuk ajar coaching klien saya.

Sudah tentu ada banyak lagi sebab mengapa saya menyertai Tone Excel tetapi 4 sebab di atas
sudah lebih daripada cukup untuk menerangkan ceritanya.

Akhir kata, saya syorkan anda untuk bersama-sama saya membina pendapatan pasif seumur hidup melalui Tone Excel.

Kita bergerak ke arah kehidupan yang lebih indah
bersama-sama.

Join sekarang juga.

Ikhlas,

Azizi Ali
Mentor Wang #1 Malaysia



PS Sertai Tone Excel sekarang juga supaya anda dapat menambah pendapatan bulanan anda dengan secepat mungkin.


Saya juga telah sertai Tone Excel, jika berminat untuk ketahui dengan lebih lanjut, sila hubungi melalui whatsapp/telegram/sms/call di 019-7589774 (Nizam)

No comments:

Post a Comment