Friday, January 30, 2015

Simkad yang memberikan unlimited income



A : Tuan, Sim Kad Tone Excel ada unlimited internet ka ?
Saya : tiada tuan..
A : berapa pakej internet kalau 1GB ?
Saya : Rm42 sebulan tuan..
A : uinnaa mahal oh..
Saya : Tapi saya guna internet bukan saya yang bayar tuan..
A : Aik mcm mana pula begitu..
Saya : Sebab sim kad tone excel ini sendiri bagi saya duit untuk bayar, dan selebihnya duit yang saya terima untuk beli keperluan lain yang saya suka smile emoticon
A : Macam mana tu ?
.
Beza sim kad yang ada di pasaran sekarang kebanyakkannya lebih mengutamakan PENJIMATAN (pada hakikatnya banyak hidden kos) iaitu menawarkan plan panggilan, sms, dan internt pada kadar yang rendah sahaja. Keuntungan sebenar 100% di raih oleh syarikat sendiri, sebab anda TETAP AKAN TOPUP TIAP-TIAP BULAN.
.
Berbanding dengan sim kad tone excel ianya di lengkapi dengan satu program di mana syarikat berkongsi keuntungan dengan penggunanya, hasilnya ialah MENYELESAIKAN MASALAH ANDA.
.
# Tidak perlu cari sim kad yang memberi ulnimited internet
# Tidak perlu risau kadar panggilan, sms dan pakej internet
# Tidak perlu risau akan cas-cas tersembunyi
.
Kenapa saya katakan begitu, sebab dengan sim kad Tone Excel selain
anda dapat kelebihan seperti :-
.
# Free Kredit
# Tebus Point untuk tiket Air Asia, gadget, dll
# Perlindungan Insuran 
# Cabutan bertuah dan pertandingan
# Peluang untuk melancong ke luar negara
.
Anda berpeluang menjana pendapatan, dalam hal ini pendapatan yang di maksudkan adalah unlimited, selagi anda berusaha untuk mendapatkan seberapa banyak pun tiada halangan.
.
Cara amat mudah ialah sama seperti anda memperkenalkan kepada rakan anda sim kad yang ada di luar sana (yang pada tuan kononnya lebih bagus smile emoticon ), bezanya bila anda menaja seseorang anda akan di bayar, dan selagi mana anda rajin menaja anda akan tetap di bayar.
.
Di sini bila mana ada telah mendapat pendapatan yang lumayan anda tidak perlu lagi fikirkan tentang panggilan free, sms free atau unlimited internet sebabnya PENDAPATAN ANDA DARI TONE EXCEL inilah yang akan menampung segala perbelanjaan. Jadi anda boleh sahaja sebut yang anda tidak mengeluarkan sen pun dari poket anda untuk membayar apa-apa tentang handphone anda. 
.
Jadi adakah PENJIMATAN itu yang menyelesaikan masalah anda atau SIM KAD TONE EXCEL YANG BOLEH MENJANA PENDAPATAN yang boleh menyelesaikan masalah anda.
.
p/s - kuncinya amat mudah :-
gunakan sim kad tone excel dan buat apa yang rakan tone excel lain buat,
asalkan anda tidak beralasan, sebab alasan akan menjadikan anda malassmile emoticon
.

No comments:

Post a Comment